Towarzystwo Obenautów Polskich

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Świadomy sen i kontrola emocji
Autor Wiadomość
california
[Usunięty]

Wysłany: 2011-12-27, 11:47   Świadomy sen i kontrola emocji

Oto moje nowe doświadczenie - świadomy sen.

Doświadczyłem dzisiaj swojego pierwszego świadomego snu. Niestety nie wszystko poszło tak, jak powinno, ale może dlatego, że jestem nowicjuszem. Dlatego piszę, żeby poznać waszą opinię na ten temat.

Z góry przepraszam za treść, no ale cóż, taki miałem sen.

Idę z koleżanką w parku, znamy się od przedszkola, ale nic więcej, tylko znajomość. Nagle ona mi mówi, że może zrobi? mi ****. (Chyba wiadomo o co chodzi). Bardzo się zdziwiłem, uznałem to za dziwne, bo nigdy po niej bym się nie spodziewał takiego pytania do mnie i właśnie wtedy uświadomiłem sobie (nie wiem jak), że to nie może być prawda. Właśnie wtedy uświadomiłem sobie, że to może być sen. No i skoro już wiedziałem, że to sen, to dążyłem do stosunku z nią. Zacząłem jej dotykać, nie jestem pewny, ale z jej twarzy mogłem wyczytać, że nie bardzo tego chce, ale wszystko szło dobrze. Po jakiejś chwili zaczynał zamazywać mi się obraz, lekko się przebudziłem, ale po chwili bardzo zdeterminowany wróciłem do snu. Zobaczyłem ją przez chwilę i znowu straciłem obraz, wybudziłem się konkretnie.

Jakież było moje niezadowolenie z tego faktu, to po prostu nie możliwe. Wszystko wyglądało takie realne. Nie chce wychodzić tu na jakiegoś zboczeńca, czy poszukiwacza przygód seksualnych. Dla uściślenia dodam, że mam swoją lubą i nie potrzebuje żadnych dodatkowych doznań. Chodzi tylko o sen, a w śnie można wszystko.

Jako mało doświadczony w tych sprawach, chciałbym się was poradzić na temat, jak utrzymać się w świadomym śnie znacznie dłużej niż parę chwil? Czy są na to jakieś metody?